نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

ساخت وبلاگ

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال پین در تهران و کرج

مطابق با یکی از جنبه های اختراع حاضر، یک سیستم خنک کننده شامل: یک چرخه خنک کننده، چرخه خنک کننده شامل یک اواپراتور برای خنک کننده هوا است. و یک ماژول ترموالکتریک با استفاده از اثر پلتیه برای ایجاد یک بخش جذب گرما و یک بخش تخلیه گرما، هوای خنک شده توسط اواپراتور بیشتر توسط بخش جذب گرما خنک می شود.


مطابق با جنبه دیگری از اختراع حاضر، یک دستگاه خنک کننده شامل: یک محفظه انجماد. یک سیستم خنک کننده برای خنک کردن هوا در محفظه اول؛ یک محفظه برودتی در محفظه انجماد؛ و یک ماژول ترموالکتریک با استفاده از اثر Peltier برای ارائه یک بخش جذب گرما و یک بخش تخلیه گرما برای خنک کردن هوا در محفظه برودتی تا دمای کمتر از دمای هوا در محفظه انجماد.
مطابق با جنبه دیگری از اختراع حاضر، یک دستگاه خنک کننده شامل:

محفظه اول

یک سیستم خنک کننده برای خنک کردن هوای داخل محفظه اول تا دمای کمتر از دمای هوای خارج از محفظه اول. محفظه دوم در محفظه اول، درجه حرارت در محفظه دوم کمتر از دمای محفظه اول اما در خارج از محفظه دوم است. و یک ماژول ترموالکتریک با استفاده از اثر برای ارائه یک بخش جذب گرما و یک بخش تخلیه گرما برای خنک کردن هوا در محفظه دوم تا دمای کمتر از دمای هوا در محفظه اول.


دامنه کاربرد بیشتر برنامه حاضر از توضیحات مفصل ارائه شده در ادامه بیشتر آشکار خواهد شد. با این حال، باید درک کرد که توضیحات دقیق و نمونه‌های خاص، در عین حال که نشان‌دهنده تجسم‌های ترجیحی اختراع است، تنها به عنوان تصویر ارائه شده است، زیرا تغییرات و اصلاحات مختلف در روح و محدوده اختراع برای افراد متخصص در این زمینه آشکار خواهد شد. هنر از این شرح مفصل.
شرح مختصری از نقشه ها

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 151 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 13:04

نمایندگی تعمیرات یخچال بست جنرال در تهران و کرج

در همین حال، در چرخه خنک کننده دوم، یک مبرد از طریق کمپرسور دوم 5 فشرده می شود و سپس از طریق مبدل حرارتی متوسط 6 که به عنوان کندانسور دوم عمل می کند، متراکم می شود. در مبدل حرارتی میانی 6، مبرد تا دمایی کمتر از دمای خنک کننده اولین کندانسور 2 مطابق با اثر خنک کننده مبدل حرارتی میانی 4 در سیکل اول خنک می شود. مبرد تغلیظ شده از طریق دستگاه انبساط دوم 7 منبسط می شود و سپس از طریق اواپراتور 8 تبخیر می شود تا در دمای بسیار پایین 30- تا 80- درجه سانتی گراد یک اثر خنک کننده ایجاد کند.
بنابراین، اولین چرخه خنک‌کننده برای فعال کردن مبدل حرارتی میانی 6 چرخه خنک‌کننده دوم برای رسیدن به دمای چگالش بسیار پایین مورد نظر هدایت می‌شود. همچنین مبرد سیکل خنک کننده دوم باید دمای چگالش کمتر از مبرد سیکل خنک کننده اول داشته باشد.
با این حال، هنگامی که دو سیکل خنک‌سازی رانده می‌شود تا اواپراتور 8 به دمای خنک‌کننده فوق‌العاده پایین 30- تا 80- درجه سانتی‌گراد در دمای محیط 20 تا 40 درجه سانتی‌گراد برسد، مانند مورد فوق، لازم است از عناصر اضافی نسبت به یک چرخه خنک کننده استفاده شود. علاوه بر این، راندمان حرارتی سیستم کاهش می یابد.
علاوه بر این، لازم است از دو مبرد مختلف برای دو سیکل خنک کننده استفاده شود. همچنین این مشکل وجود دارد که کمپرسورهای 1 و 5 سیکل اول و دوم باید مستقل از یکدیگر کنترل شوند.
به همین دلایل، همانطور که در بالا ذکر شد، هنگامی که از دو سیکل خنک کننده استفاده می شود، هزینه یخچال افزایش می یابد، فرآیند خنک سازی پیچیده تر می شود و فضای داخلی یخچال به دلیل عناصر اضافی کاهش می یابد.
خلاصه اختراع
اختراع حاضر با توجه به مشکلات فوق الذکر در هنر مرتبط ایجاد شده است و هدف از اختراع ارائه یک سیستم خنک کننده هیبریدی برای یخچالی است که در آن یک چرخه خنک کننده واحد با استفاده از یک ماژول ترموالکتریک برای رسیدن به دمای خنک کننده فوق العاده پایین تشکیل می شود. به عنوان مثال، حدود -30 تا -80 درجه سانتیگراد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 13:03

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال هاوانا در تهران و کرج

سیستم خنک کننده هیبریدی و یخچال و فریزر با استفاده از همان
چکیده
یک سیستم خنک کننده شامل یک چرخه خنک کننده است که شامل یک اواپراتور برای خنک کردن هوا است. و یک ماژول ترموالکتریک با استفاده از اثر پلتیه برای ایجاد یک بخش جذب گرما و یک بخش تخلیه گرما، هوای خنک شده توسط اواپراتور بیشتر توسط بخش جذب گرما خنک می شود.
طبقه بندی ها

اختراع حاضر به یک سیستم خنک کننده هیبریدی و به ویژه به یک سیستم خنک کننده هیبریدی مربوط می شود که در آن هوای مبادله شده در یک اواپراتور با استفاده از یک ماژول ترموالکتریک با عملکرد الکتریکی برای ایجاد یک اثر خنک کننده مجدداً خنک می شود، به طوری که هیبریدی سیستم خنک کننده می تواند دمای پایین تری را ارائه دهد و یخچال و فریزر را با استفاده از سیستم خنک کننده هیبریدی فراهم می کند.
2. شرح هنر مرتبط
به طور کلی، یک یخچال شامل یک کمپرسور، یک کندانسور، یک دستگاه انبساط و یک اواپراتور است که یک چرخه خنک کننده را برای انجام عملیات فشرده سازی، متراکم کردن و تبخیر مبرد تشکیل می دهند.
با این حال، در چنین یخچالی، کاهش دمای محفظه انجماد در یخچال به -30 درجه سانتیگراد یا کمتر دشوار است. به منظور خنک کردن محفظه انجماد تا دمای بسیار پایین، به طور معمول دو چرخه خنک کننده در یخچال تشکیل می شود.
کل. 1 یک نمای شماتیک است که یک چرخه خنک کننده معمولی برای خنک کردن یخچال تا دماهای بسیار پایین را نشان می دهد. همانطور که در شکل نشان داده شده است. 1، سیکل خنک کننده معمولی یخچال شامل یک سیکل خنک کننده اول دارای کمپرسور اول 1، یک کندانسور اول 2، یک دستگاه انبساط اول 3 و یک مبدل حرارتی متوسط 4، و یک چرخه خنک کننده دوم با کمپرسور دوم 5، یک گرمای متوسط است. مبدل 6، دستگاه انبساط دوم 7 و اواپراتور 8.

در اولین سیکل خنک کننده، یک مبرد از طریق اولین کمپرسور 1 فشرده می شود، از طریق اولین کندانسور 2 متراکم می شود، از طریق اولین دستگاه انبساط 3 به حالت مایع با دمای پایین و فشار کم منبسط می شود و سپس از طریق گرمای متوسط تبخیر می شود. مبدل 4 برای ایجاد یک اثر خنک کننده.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 13:02

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال بریجن در تهران و کرج

دما، بخار فشار بالا کمپرسور آن را به کندانسور تخلیه می کند تا بتواند گرمایی را که در اواپراتور گرفته است، از دست بدهد. بخار مبرد در دمای بالاتری نسبت به هوای عبوری از کندانسور (نوع خنک کننده با هوا) قرار دارد. یا آب عبوری از کندانسور (نوع خنک کننده با آب)؛ بنابراین از بخار مبرد گرمتر به هوا یا آب سردتر منتقل می شود.

در این فرآیند، با حذف گرما از بخار، تغییر حالت داده می‌شود و بخار در فشار و دمای بالا دوباره به مایع تبدیل می‌شود.

مبرد مایع اکنون به سمت دستگاه اندازه گیری می رود، جایی که از یک دهانه کوچک یا روزنه ای که در آن افت فشار و دما رخ می دهد عبور می کند و سپس وارد اواپراتور یا سیم پیچ خنک کننده می شود. همانطور که مبرد راه خود را به دهانه بزرگ لوله یا سیم پیچ اواپراتور باز می کند، تبخیر می شود و آماده شروع چرخه دیگری در سیستم است.

سیستم تبرید به ابزارهایی برای اتصال اجزای اصلی اصلی - اواپراتور، کمپرسور، کندانسور و دستگاه اندازه گیری - نیاز دارد، همانطور که جاده ها جوامع را به هم متصل می کنند. لوله یا "خطوط" سیستم را کامل می کند تا مبرد به اتمسفر نشت نکند. خط مکش اواپراتور یا کویل خنک کننده را به کمپرسور وصل می کند، گاز داغ یا خط تخلیه کمپرسور را به کندانسور وصل می کند و خط مایع لوله اتصال بین کندانسور و دستگاه اندازه گیری (شیر انبساط حرارتی) است. برخی از سیستم ها بلافاصله بعد از کندانسور و قبل از دستگاه اندازه گیری گیرنده ای دارند که مبرد تا زمانی که برای حذف گرما در اواپراتور مورد نیاز باشد در آنجا ذخیره می شود.

انواع مختلف و تنوع اجزای سیکل تبرید وجود دارد. به عنوان مثال، حداقل نیم دوجین انواع مختلف کمپرسور، از پیستون پیستونی از طریق پیچ، اسکرول و طراحی پروانه گریز از مرکز وجود دارد، اما عملکرد در همه موارد یکسان است - عملکرد فشرده سازی بخار گرما به یک بالا. -بخار درجه حرارت

همین امر را می توان در مورد سطوح کندانسور و اواپراتور نیز گفت. آنها می توانند لوله های لخت باشند، یا می توانند کندانسور و اواپراتور پره ای با فن های الکتریکی برای عبور هوا از طریق tem یا با پمپ کندانسور برای پمپاژ آب از طریق کندانسور با آب خنک شونده باشند.

بسته به اندازه تجهیزات، مبرد مورد استفاده و کاربرد آن، انواع مختلفی از دستگاه های اندازه گیری برای تنظیم مبرد مایع در اواپراتور وجود دارد.

سیستم تبرید مکانیکی که در بالا توضیح داده شد اساساً یکسان است خواه این سیستم یک یخچال خانگی، یک فریزر با دمای پایین، سیستم تهویه مطبوع راحت، چیلر صنعتی یا تجهیزات خنک کننده تجاری باشد. مبردها متفاوت خواهند بود و اندازه تجهیزات بسیار متفاوت خواهد بود، اما اصل عملکرد و چرخه تبرید ثابت می ماند. بنابراین، هنگامی که اقدامات ساده ای را که در چرخه مکانیکی تبرید انجام می شود را درک کردید، باید درک خوبی از نحوه عملکرد یک سیستم تبرید داشته باشید.

سیستم تبرید | چرخه خنک کننده تعریف شده است

شکل 1-1: سیستم تبرید ساده.
سلب مسئولیت - در حالی که  تلاش های معقولی برای ارائه اطلاعات دقیق انجام می دهد، ما هیچ گونه اظهارنظر یا ضمانتی در مورد صحت محتوای آن ارائه نمی دهیم. ما هیچ مسئولیت یا مسئولیتی در قبال هرگونه اشتباه تایپی، محتوا یا سایر خطاها یا حذفیات نمی پذیریم. ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که محتوای این اسناد را بدون اطلاع قبلی تغییر دهیم.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 12:58

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال ایدو در تهران و کرج

مبردها در دمای بسیار پایین‌تری نسبت به آب تبخیر می‌شوند یا می‌جوشند، که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا گرما را با سرعت بیشتری نسبت به آب روی انگشت شما استخراج کنند.

و) اجزای اساسی سیستم تبرید

وظیفه چرخه تبرید این است که گرمای ناخواسته را از یک مکان خارج کرده و آن را به مکان دیگری تخلیه کند. برای انجام این کار، مبرد از طریق یک سیستم خنک کننده بسته پمپ می شود. اگر سیستم بسته نمی شد، مبرد را با پخش کردن آن در محیط اطراف مصرف می کرد. از آنجایی که بسته است، همان مبرد بارها و بارها استفاده می شود، زیرا از چرخه عبور می کند و مقداری گرما را از بین می برد و آن را تخلیه می کند. چرخه بسته در خدمت اهداف دیگری نیز هست. مبرد را از آلوده شدن حفظ می کند و جریان آن را کنترل می کند، زیرا در برخی از قسمت های چرخه مایع است و در فازهای دیگر گاز یا بخار است.

بیایید ببینیم که در یک چرخه تبرید ساده چه اتفاقی می‌افتد و به اجزای اصلی مربوطه. دو فشار مختلف در چرخه وجود دارد - فشار تبخیر یا کم فشار در "سمت پایین" و فشار متراکم یا فشار بالا در "سمت بالا". این مناطق فشار توسط دو نقطه تقسیم از هم جدا می شوند: یکی دستگاه اندازه گیری است که در آن جریان مبرد کنترل می شود و دیگری در کمپرسور است که بخار در آن فشرده می شود.

دستگاه اندازه گیری نقطه ای است که ما سفر را از طریق چرخه آغاز خواهیم کرد. این ممکن است یک شیر انبساط حرارتی، یک لوله مویین یا هر وسیله دیگری برای کنترل جریان مبرد به داخل اواپراتور یا سیم پیچ خنک کننده به عنوان مبرد کم فشار و دمای پایین باشد. مبرد در حال انبساط با عبور از اواپراتور تبخیر می شود (تغییر حالت می دهد) و در آنجا گرما را از ماده یا فضایی که اواپراتور در آن قرار دارد خارج می کند.

گرما از ماده گرم‌تر به اواپراتوری که توسط تبخیر مبرد در سیستم خنک شده است، می‌رود و باعث می‌شود که مبرد "جوش بیاید" و تبخیر شود و آن را به بخار تبدیل کند. این شبیه تغییری است که وقتی یک سطل آب روی اجاق می‌جوشد و آب تبدیل به بخار می‌شود، اتفاق می‌افتد، با این تفاوت که مبرد در دمای بسیار پایین‌تری می‌جوشد.

اکنون این بخار کم فشار و دمای پایین به سمت کمپرسور کشیده می شود و در آنجا فشرده می شود و به یک بخار بالا فشرده می شود.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 131 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 12:57

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال هاوس در تهران و کرج

به مدرسه کول برگ خوش آمدید
اصول تبرید اولیه: چیلر چیست؟
چیلر به سادگی وسیله ای است که برای حذف گرما از چیزی استفاده می شود. برای مقاصد صنعتی، چیلرها را می توان به عنوان یک جزء در یک سیستم مکانیکی پیچیده در نظر گرفت که برای حذف گرما از یک فرآیند یا ماده استفاده می شود. برای درک واقعی چیلر، دانش اساسی از اصول اولیه تبرید مورد نیاز است.

مقدمه ای بر مواد اولیه تبرید و رفتار حرارتی سیالات و فشار آنتالپی فشار سیکل فشرده سازی اجزای تبرید
مقدمه ای بر تبرید اولیه
قبل از پرداختن به مبانی تبرید، چند تعریف اساسی باید در نظر گرفته شود:

آ). گرما نوعی انرژی است که به واسطه اختلاف دما منتقل می شود. گرما در همه جا به میزان کم یا زیاد وجود دارد. به عنوان شکلی از انرژی نه می توان آن را ایجاد کرد و نه از بین برد، اگرچه سایر اشکال انرژی ممکن است به گرما تبدیل شوند و بالعکس. مهم است که به یاد داشته باشید که انرژی گرمایی تنها در یک جهت حرکت می کند. از یک شیء، ماده یا منطقه گرمتر به یک شیء خنک تر.

ب). سرما یک اصطلاح نسبی است که به کمبود گرما در یک جسم، ماده یا منطقه اشاره دارد. تعریف دیگری آن را به عنوان عدم وجود گرما توصیف می کند، هنوز هیچ فرآیندی برای دستیابی به "صفر مطلق" ابداع نشده است، حالتی که در آن تمام گرما از هر جسم، ماده یا ناحیه ای حذف شده است. از نظر تئوری این نقطه صفر در مقیاس دماسنج فارنهایت 459.69 درجه زیر صفر یا در مقیاس دماسنج سانتیگراد 273.16 درجه زیر صفر خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 103 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 12:56

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال فور در تهران و کرج

هدف یک سیستم خنک کننده مانند یخچال یا تهویه مطبوع انتقال انرژی حرارتی به منظور خنک نگه داشتن اشیا است.
یخچال انرژی حرارتی را از هوای خنک داخل یخچال به هوای گرم آشپزخانه منتقل می کند. انرژی حرارتی معمولاً از یک منطقه گرم‌تر به یک منطقه خنک‌تر منتقل می‌شود، بنابراین یک یخچال باید برای معکوس کردن جهت طبیعی جریان گرما کار کند.
کلید نحوه عملکرد یخچال یا سایر سیستم های خنک کننده، مبرد است. مبرد ماده ای با نقطه جوش کم است که با عبور از یخچال بین حالت مایع و گاز تغییر می کند.
مرور
هدف از سیستم خنک کننده چیست؟ نمونه هایی از سیستم های خنک کننده چیست؟
نحوه عملکرد یخچال را توضیح دهید.
مبرد چیست؟ چرا این کلید نحوه عملکرد یک سیستم خنک کننده است؟
متن افزودن یادداشت ها را برجسته کنید

ج). تبرید یا فرآیند خنک‌سازی عبارت است از حذف گرمای ناخواسته از یک جسم، ماده یا فضای انتخاب شده و انتقال آن به جسم، ماده یا فضای دیگری. حذف گرما دما را کاهش می دهد و ممکن است با استفاده از یخ، برف، آب سرد یا تبرید مکانیکی انجام شود.

د). تبرید مکانیکی، استفاده از اجزای مکانیکی است که در یک "سیستم تبرید" به منظور انتقال گرما چیده شده اند.

E). مبردها، ترکیبات شیمیایی هستند که به طور متناوب فشرده و متراکم می‌شوند و به صورت مایع در می‌آیند و سپس اجازه می‌دهند به بخار یا گاز منبسط شوند و از طریق سیستم تبرید مکانیکی برای چرخه پمپ شوند.

چرخه تبرید بر اساس اصل فیزیکی شناخته شده طولانی مدت است که یک مایع منبسط شده به گاز گرما را از ماده یا منطقه اطراف استخراج می کند. (شما می توانید این اصل را با خیس کردن انگشت خود و بالا نگه داشتن آن آزمایش کنید. بلافاصله نسبت به دیگران احساس خنکی می کند، به خصوص اگر در معرض حرکت هوا قرار گیرد. دلیلش این است که مایعی که آن را در آن فرو برده اید در حال تبخیر است، و همینطور که می شود. گرما را از پوست انگشت و هوای اطراف آن خارج می کند)

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 99 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 12:55

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران و کرج

درب یخچال یک مرکز پیام عالی می سازد. سطح فلزی صاف آن برای یادداشت های چسبناک و آهنربا مناسب است. در اکثر خانه‌ها، یخچال یکی از سخت‌ترین لوازم خانگی است، اما نه فقط به این دلیل که پیام‌ها را در خود نگه می‌دارد. برخلاف بسیاری از لوازم خانگی دیگر، یخچال معمولاً هر روز از سال بدون توقف کار می کند. آیا می توانید یک وسیله خانگی دیگر را فکر کنید که چنین استفاده مداومی داشته باشد؟

هدف از یک سیستم خنک کننده
یخچال نمونه ای از سیستم خنک کننده است. مثال دیگر کولر گازی است. هدف هر سیستم خنک کننده انتقال انرژی حرارتی به منظور خنک نگه داشتن اشیا است. برای مثال یک یخچال انرژی حرارتی را از هوای خنک داخل یخچال به هوای گرم آشپزخانه منتقل می کند. اگر تا به حال متوجه شده اید که پشت یک یخچال روشن چقدر گرم می شود، می دانید که انرژی حرارتی زیادی را در اتاق آزاد می کند.

س: انرژی حرارتی همیشه از یک منطقه گرم تر به یک منطقه خنک تر حرکت می کند. چگونه انرژی حرارتی می تواند از هوای سردتر داخل یخچال به هوای گرمتر یک اتاق حرکت کند؟

پاسخ: جواب کار است.

چگونه یک یخچال کار می کند
یک یخچال باید برای معکوس کردن جهت طبیعی جریان انرژی حرارتی کار کند. کار شامل استفاده از زور برای حرکت دادن چیزی است و انجام کار انرژی می گیرد. در یخچال، انرژی معمولاً از طریق برق تامین می شود. شما می توانید در شکل زیر به طور کامل مطالعه کنید که چگونه یخچال کار خود را انجام می دهد.

مبرد
کلید نحوه عملکرد یخچال یا سایر سیستم های خنک کننده، مبرد است. مبرد ماده ای مانند Freon™ است که نقطه جوش پایینی دارد و با عبور از یخچال بین حالت مایع و گاز تغییر می کند. مبرد به عنوان مایع، انرژی حرارتی را از هوای خنک داخل یخچال جذب می کند و به گاز تبدیل می شود. به عنوان گاز، انرژی حرارتی را به هوای گرم بیرون یخچال منتقل می کند و دوباره به مایع تبدیل می شود. کار توسط یک یخچال برای جابجایی مبرد از طریق اجزای مختلف یخچال انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 99 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 12:55

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل در تهران و کرج

فشرده سازی
از آنجایی که خنک کننده به این تبدیل از مایع به گاز وابسته است، یخچال شما باید مایع را به گاز و سپس گاز را به مایع تبدیل کند. این نیاز به فشرده سازی دارد تا گاز به دما و فشار بالاتری فشرده شود. کمپرسور یخچال بسیار شبیه پمپ دوچرخه عمل می کند و هنگام پمپاژ گرما ایجاد می کند و هوا را فشرده می کند.

هنگامی که کمپرسور به درستی کار می کند، گاز تحت فشار بالا قرار می گیرد و دوباره داغ می شود. بنابراین اکنون که گرم است، کندانسور باید آن را خنک کند، بنابراین دوباره به مایع تبدیل می شود. مبرد می تواند به شکل مایع به اواپراتور برگردد، بنابراین فرآیند دوباره شروع می شود.

اجزای یخچال
برای درک کامل فرآیند، درک اجزای درگیر مفید است:

کمپرسور
کمپرسور مبرد را در سراسر سیستم به گردش در می آورد و از فشار برای کمک به گرم شدن مبرد استفاده می کند.

کندانسور
کندانسور مبرد را در داخل به شکل گاز خنک می کند و سپس آن را "تراکم" می کند، بنابراین دوباره به مایع تبدیل می شود.

اواپراتور
اواپراتور همه چیز را سرد نگه می دارد. بنابراین هنگامی که مبرد در فرآیند تبخیر به گاز تبدیل می شود، اواپراتور محل نگهداری یخچال را خنک می کند تا غذا و نوشیدنی ها را سرد نگه دارد.

لوله مویین
این قطعه نازک لوله به انبساط کمک می کند زیرا مبرد مایع از لوله عبور می کند. این ماده مبرد را مانند قوطی آئروسل به محیط کم فشار اواپراتور می پاشد.

ترموستات
احتمالاً می دانید که ترموستات فرآیند خنک سازی را کنترل می کند. وظیفه آن نظارت بر دما و روشن و خاموش کردن کمپرسور برای حفظ سطوح ثابت است. از سنسورهایی برای تشخیص اینکه یخچال به اندازه کافی سرد است استفاده می کند تا بتواند کمپرسور را خاموش کند و بالعکس.

صرف نظر از نوع یخچال یا فریزر شما، فرآیند تقریباً یکسان است. مبرد سخت کار می کند تا غذا را تازه نگه دارد و مشتریان شما را از بیماری های ناشی از غذا عاری کند.

ما مکان هایی در لس آنجلس، دنور و دالاس داریم - همین امروز با ما تماس بگیرید!

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 111 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 12:52

نمایندگی تعمیرات یخچال جهان شرق در تهران و کرج

مبرد گرما را جذب می کند و هوای خنک را با استفاده از فرآیند ترمودینامیکی که به طور مداوم ماده را از مایع به گاز تبدیل می کند و دوباره برمی گرداند، باقی می گذارد. بسیاری از مبردهای حاوی کمتر دوستدار محیط زیست هستند، در حالی که مبردهای حاوی هیدروکربن برای محیط زیست بهتر در نظر گرفته می شوند.

چرا نگهداری مواد غذایی در یخچال مهم است؟
دمای پایین خطر تولید مثل باکتری های مضر را کاهش می دهد. سرعت تولید مثل را کاهش می دهد و به حفظ ایمنی غذا برای مدت طولانی تری کمک می کند. یخچال با انتقال مداوم گرما از داخل محفظه به بیرون غذا را سرد نگه می دارد. اصلی ترین چیزی که همه چیز را سرد نگه می دارد، مبرد است.

گردش و تبخیر
یخچال ها مبرد را به گردش در می آورند تا مواد خنک شوند. از آنجایی که هنگام باز بودن درب به طور مداوم هوای گرم وارد می شود، برای جذب و خارج کردن آن به مبرد نیاز است. گردش برای تبدیل مبرد از مایع به گاز برای کمک به مدیریت گرما از طریق فرآیندی به نام تبخیر مورد نیاز است. وقتی چیزی تبخیر می شود باعث خنک شدن می شود. به عنوان مثال، به همین دلیل است که ما عرق می کنیم.

وقتی بیش از حد گرم می شویم، عرق می کنیم که تبخیر می شود و به خنک شدن بدن کمک می کند. برای یخچال و فریزر، برای شروع فرآیند، فشار روی مبرد کاهش می یابد. این کار توسط یک خروجی به نام لوله مویرگی انجام می شود. اگر تصور این موضوع سخت است، به این فکر کنید که وقتی از یک محصول آئروسل مانند خوشبو کننده هوا استفاده می کنید چه اتفاقی می افتد. هنگامی که سر اسپری را فشار می دهید، محتویات خود را در فضای باز با فشار پایین تر آزاد می کند که آن را از مایع به گاز تبدیل می کند که محتویات را خارج می کند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 114 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 12:51

نمایندگی تعمیرات یخچال ایران رادیاتور در تهران و کرج

مبرد در یخچال و فریزر من چگونه کار می کند؟
توسط | سپتامبر | تبرید

مواد غذایی-تبرید
بسیاری از ما یخچال های خود را بدیهی می دانیم. ما فرض می کنیم زمانی که به یک نوشیدنی سرد یا یک پیمانه بستنی نیاز داریم، فقط باید یخچال یا فریزر خود را باز کنیم و به خودمان کمک کنیم. با این حال، وقتی صحبت از یخچال‌های تجاری می‌شود، احتمالاً چیزها را کمی جدی‌تر می‌گیرید. شما به آنها وابسته هستید تا غذا را در دمای ایمن نگه دارند تا مشتریان خود را از بیماری محافظت کنند.

اما آیا تا به حال فکر کرده اید که یخچال و فریزر شما واقعا چگونه کار می کند؟ آنها برای مدیریت فرآیند خنک سازی به چیزی به نام مبرد وابسته هستند. در اینجا نحوه عملکرد مبرد یخچال و فریزر شما را توضیح می دهیم.

مبرد چیست؟
مبرد که اغلب به اشتباه فریون نامیده می شود، عاملی است که برای خنک کردن وسایل از جمله یخچال، یخچال سیار، تهویه مطبوع، پمپ های حرارتی و غیره استفاده می شود. فریون در واقع یک نام تجاری است، بنابراین لزوماً برای همه مبردها صدق نمی کند، دقیقاً مانند «کلینکس» که برای دستمال کاغذی استفاده می شود! وقتی یخچال غذا را سرد نگه نمی‌دارد، به احتمال زیاد وقت آن است که مبرد را روی آن قرار دهید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 69 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 12:49

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال مکس در تهران و کرج

سیستم خنک کننده دینامیک 
سیستم خنک کننده دینامیک = سیستم خنک کننده تهویه = سیستم خنک کننده فن
دارای اواپراتور پره ای (قابل دسترسی، مونتاژ شده در داخل کابینت، پشت درپوش داخلی فن)، و فن داخلی برای توزیع مستقیم انرژی سرد از اواپراتور به داخل کابینت. زمان پایین کشیدن تا زیر 10 درجه سانتیگراد 20 دقیقه برای بار خالی است. و 18 ساعت برای بار کامل.

با آزمایشات آزمایشگاهی، برای تضمین عملکرد خنک کننده و داشتن طول عمر بهتر برای تجهیزات تبرید، برای هر یخچالی با سایز بالای لیتر، باید از خنک کننده دینامیک استفاده کرد، به همین دلیل است که ما فقط خنک کننده دینامیکی برای چیلر نمایشگر تک درب لیتری داریم. و یخچال درب شیشه ای لیتری چه رسد به چیلرهای نمایشگر دو درب ما.

سرعت خنک کننده: خنک کننده پویا > خنک کننده به کمک فن > خنک کننده استاتیک
هزینه: خنک کننده پویا > خنک کننده به کمک فن > خنک کننده استاتیک

انتخاب اینکه کدام سیستم خنک کننده به آن بستگی دارد
دمای محیط شما در جایی که یخچال یا فریزر ما را قرار می دهید چگونه است؟
اگر استفاده خاصی از محصول دارید؟ به عنوان مثال، باز شدن بیش از حد درب در روز؛ یا به مواد داخلی نیاز دارید تا دما کمی کمتر شود؟

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 65 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 12:48

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال مکس در تهران و کرج

تفاوت بین خنک کننده استاتیک، خنک کننده به کمک فن،
و سیستم خنک کننده دینامیک؟
سیستم خنک کننده استاتیک 
سیستم خنک کننده استاتیک = سیستم خنک کننده مستقیم
از اواپراتور پوستی در داخل بدنه فوم کننده (غیرقابل دسترسی) استفاده کنید، اواپراتور ابتدا کابینت داخلی را مستقیماً خنک می کند، سپس انرژی سرد به هوای داخل هدایت می شود.

این نوع روش خنک کننده معمولاً برای خنک کننده ها یا فریزرهای نوشیدنی با اندازه کوچک استفاده می شود. به عنوان مثال، کولرهای برقی قوطی ما و یخچال نوشیدنی درب شیشه ای 25 لیتری T-25 ما.

سیستم خنک کننده به کمک فن 
سیستم خنک کننده به کمک فن = سیستم خنک کننده استاتیک / مستقیم + فن داخلی
ساخته شده با همان اواپراتور پوستی در داخل بدنه فوم مانند نوع استاتیک، بنابراین هدایت سرد از اواپراتور به داخل کابینت و سپس به هوای داخل است. اما با یک فن اضافی در داخل کابینت برای تهویه هوا، برای توزیع هوای سرد در داخل و رسیدن به دمای یکنواخت برای هر گوشه اضافه شده است. زمان پایین کشیدن تا زیر 10 درجه سانتیگراد برای بار خالی 40 دقیقه است. و 24 ساعت برای بار کامل.

خنک کننده به کمک فن برای سایز متوسط مناسب است. کولرهای صفحه نمایش عمودی تک دری ما (از 200 لیتر تا 450 لیتر) با چنین سیستمی ساخته شده اند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 66 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 12:47

نمایندگی تعمیرات یخچال یخچاوان در تهران و کرج

د فریزر پایین
همانطور که ممکن است حدس بزنید، یک یخچال فریزر پایین دارای یک فریزر کشوی در سطح پایین تر است. این یخچال به دلیل سازماندهی مناسب خود به شما امکان می دهد به وسایلی که اغلب به آنها دست می گیرید دسترسی داشته باشید - بدون اینکه به کمر و گردن خود فشار بیاورید. یخچال های فریزر پایین در مقایسه با همتای فریزر بالایی خود، فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه ای در محفظه فریزر دارند.

نمای نزدیک از درهای فرانسوی فولادی ضد زنگ روی یخچال

2. بهره وری انرژی
در تمام انواع یخچال و فریزر، میانگین طول عمر یخچال تقریباً 13 سال گفته می شود. علاوه بر این، اگر یخچال شما در اصل بیش از 16 سال پیش خریداری شده باشد، ممکن است دو برابر بیشتر از مدل های Energy Star انرژی مصرف کند و سالانه 300 دلار اضافی برای قبض آب و برق برای شما هزینه داشته باشد.

با توجه به اینکه صرفه جویی در انرژی به محدود کردن مقدار هوای سردی که از یخچال خارج می شود، خلاصه می شود، در مورد جلوگیری از فاسد شدن شیر، تخم مرغ های آلوده و بستنی های افتاده، مذاکره بسیار کمی وجود دارد.

بنابراین، ممکن است لازم باشد هنگام خرید یخچال جدید خود به دنبال نشان انرژی ستاره باشید - این مدل ها دارای واشرهای پیشرفته هستند که وقتی یخچال شما مورد حمله قرار نمی گیرد، محکم می بندند.

3. اتصال WiFi
امکانات با یک یخچال هوشمند بی پایان است. در حالی که قابلیت‌ها در برندها و مدل‌ها متفاوت است، برخی از ویژگی‌های هوشمند شامل امکان نظارت از راه دور محتویات یخچال، پیگیری تاریخ‌های انقضا، جمع‌آوری آسان فهرست خرید و کنترل سایر دستگاه‌های اتوماسیون خانگی - همه از دستگاه هوشمند شما است.

جالب‌تر از همه، برخی از یخچال‌های سامسونگ دارای یک صفحه نمایش لمسی هستند که به شما امکان می‌دهد یک تابلوی اعلانات مجازی برای یادداشت‌های خانوادگی روی در ایجاد کنید، که از آن می‌توانید دستورالعمل‌ها، پخش موسیقی و مرور وب را نیز مشاهده کنید.

برای ویژگی‌ها و مزایای بیشتر یخچال هوشمند، وبلاگ ما را بررسی کنید!

4. قفسه های لبه به لبه
اگر از نداشتن فضای ذخیره‌سازی کافی برای مقادیر فراوان مواد غذایی خود احتیاط می‌کنید، ممکن است روی یخچالی سرمایه‌گذاری کنید که دارای قفسه‌بندی لبه به لبه باشد. در اصل، این ویژگی یخچال به شما امکان می دهد فضای خود را با قفسه هایی که تمام عرض دستگاه را گسترش می دهند، به حداکثر برسانید. مهمتر از همه، شما مجبور نخواهید بود که منوی خود را به خطر بیندازید.

بسیاری از لوازم خانگی جنرال الکتریک و برندهای فرعی جنرال الکتریک (از جمله نمایه ممتاز جنرال الکتریک و کافه مجلل) این ویژگی مفید را تبلیغ می کنند.

فضای داخلی یخچال شیشه ای چهارگانه مدرن کافه

5. کشوهای سازمان
همانطور که در حال مرور آنلاین هستید، ما شما را مجبور می کنیم تا توضیحات ویژگی های کلیدی یخچال را از نزدیک بخوانید تا مشخص کنید چه ویژگی های مبتنی بر سازمان ممکن است

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 75 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 18:48

نمایندگی تعمیرات یخچال تکنوسان در تهران و کرج

7 ویژگی یخچال که در سال 2021 باید به آنها توجه کنید
6 ژانویه 2021 توسط پام سیلویا
این که آیا یخچال شما در حال خروجی است یا می خواهید آشپزخانه خود را با یک وسیله کاملاً جدید انجام دهید، فاکتورهای زیادی در هنگام خرید باید در نظر گرفته شود. در دریایی از ویژگی های یخچال با صدایی چشمگیر، تجزیه و تحلیل آنها برای محدود کردن انتخاب شما می تواند دلهره آور باشد.

برای راهنمایی جستجوی شما، دوستان شما در کسب و کار در تلویزیون و لوازم خانگی اسپنسر فهرستی از ویژگی های یخچال را جمع آوری کردند که زندگی و طراحی آشپزخانه شما را خنک تر می کند. با ارائه ابزارهای بی پایان و سبک پیشرفته، 7 ویژگی برتر ما در زیر فهرست شده است.

خانواده در حالی که با هم آشپزی می کنند در اطراف جزیره آشپزخانه جمع می شوند

1. تنظیمات درب
هنگام انتخاب پیکربندی درب یخچال جدید شما چیزی بیش از آنچه که به چشم می آید وجود دارد. انتخاب سبک یخچال شما باید به اندازه خانواده، فضای آشپزخانه در دسترس و سبک زندگی شما و سایر ملاحظات بستگی داشته باشد.

در اینجا خلاصه سریع ما در مورد محبوب ترین تنظیمات یخچال است!

آ. درب فرانسوی
یخچال های درب فرانسوی دو درب یخچال کنار هم به سمت بالای دستگاه و یک یا دو کشو فریزر در پایین نمایش داده می شوند. در مقایسه با سایر پیکربندی‌های تنها با یک در، مدل‌های درب فرانسوی بازده انرژی بیشتری دارند، زیرا هوای سرد کمتری هنگام باز کردن از دستگاه خارج می‌شود و غذاهای شما را برای مدت طولانی‌تری سرد نگه می‌دارد. و به لطف فضای بدون پارتیشن آن، محفظه یخچال می تواند اقلام وسیع تری مانند بشقاب های مهمانی و جعبه های پیتزا را در خود جای دهد.

ب کنار هم
مانند مدل درب فرانسوی، یخچال ساید بای ساید شامل دو در عمودی است، اما به جای اینکه محفظه فریزر در پایین دستگاه باشد، فریزر آن دقیقاً در کنار محفظه یخچال قرار دارد و تقریباً نیمی از دستگاه را اشغال می کند.

این یخچال باریک‌تر از پیکربندی‌های دیگر، به فضای کمتری در دو طرف دستگاه برای بیرون‌پیچ‌های درب نیاز دارد و آن را برای خانه‌های جمع و جور مناسب می‌کند. به‌علاوه، با حداکثر عرض تقریباً 40 اینچ، یخچال‌های ساید بای ساید بیشترین حجم را دارند – از آنجایی که ظرفیت محفظه فریزر بزرگ‌تر است، خریدهای عمده را بهتر می‌پذیرند.

ج فریزر بالا
درست به نام خود، یخچال فریزر بالا شامل یک محفظه یخچال بزرگتر در سطح پایین تر با یک جعبه یخ کوچکتر در بالای آن است. این پیکربندی تا حد زیادی به دلیل مقرون به صرفه بودن آن مورد علاقه است، زیرا اکثر مدل ها معمولاً بین 500 تا 800 دلار قیمت دارند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 101 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 18:47

نمایندگی تعمیرات یخچال نیکسان در تهران و کرج

برای مثال  دارای برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد دستگاه را از راه دور کنترل و نظارت کنید و نکات مراقبتی برای شما ارسال می‌شود. مدل به شما امکان می دهد دما را بررسی کنید، اعلان ارسال کنید و به تشخیص مشکلات کمک کنید، به علاوه می توان آن را از طریق کنترل کرد. ال‌جی به شما امکان می‌دهد عملکرد فوق‌العاده انجماد را روشن کنید، که اگر در راه بازگشت از سوپرمارکت با کیسه‌هایی پر از مواد غذایی که به طور پیوسته گرم می‌شوند تا به فریزر خود اضافه کنید، می‌تواند مفید باشد.

در حالی که ویژگی‌های هوشمند ممکن است یک حقه به نظر برسند، اما پشتیبانی امنیتی و نرم‌افزاری در هنگام انتخاب یک دستگاه سرمایشی هوشمند مورد توجه قرار می‌گیرد. برنامه‌های پشتیبانی‌نشده یا نرم‌افزارهای قدیمی می‌توانند یک خطر امنیتی باشند.

وقتی از چندین برند پرسیدیم که این لوازم سرد تا چه مدت پس از راه‌اندازی با به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم پشتیبانی می‌شوند، پاسخ‌ها متفاوت بود.

از یخچال‌های هوشمند با به‌روزرسانی‌های امنیتی تا 10 سال پس از توقف تولید پشتیبانی می‌کند.
(که محصولات بوش، زیمنس و نف را تولید می کند) از یخچال های هوشمند به مدت ده سال از زمان عرضه پشتیبانی می کند.
حداقل یک دوره تضمینی به روز رسانی هشت ساله پس از توقف ارائه می دهد.
حداکثر تا سه سال و اگر گارانتی فر کمتر از سه سال باشد، پشتیبانی امنیتی را ارائه خواهد کرد.
ال جی فقط حداقل دو سال به روز رسانی امنیتی را تضمین می کند.
برندهای دیگر، از جمله سامسونگ، لیبهر و زیمنس حداقل دوره پشتیبانی تضمینی را مشخص نکرده اند.

در حالی که ممکن است در صورت استفاده از دستگاهی که پشتیبانی نمی شود، در معرض خطر فوری قرار نگیرید، بدیهی است که خرید و استفاده از دستگاهی که می دانید برای مدت زمان خوبی پشتیبانی به روز رسانی دریافت می کند، مطلوب است. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای ما در مورد دستگاه های هوشمند و امنیت را بخوانید.

اکنون به یخچال فریزر نیاز دارید، اما نمی‌خواهید هزینه زیادی کنید؟ بهترین یخچال فریزر ارزان ما را بررسی کنید تا جایگزینی پیدا کنید که برای زمین هزینه ای نداشته باشد.

بیشتر در این مورد
بهترین یخچال فریزر برای سال 
چگونه یخچال خود را عمیق تمیز کنیم
بررسی یخچال فریزر
مقالات مرتبط
بهترین یخچال های سال 
بهترین فریزرها برای سال 
نظرات یخچال
بررسی فریزر

در فیسبوک به اشتراک بگذارید
در توییتر به اشتراک بگذارید
با ایمیل به اشتراک بگذارید
نمای جلو سامسونگ 
سامسونگ

ضروری باشد. خیلی اوقات، ما مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را مدت ها پس از اینکه آنها را فراموش کرده ایم دور می اندازیم. برای جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی (و بهینه سازی حقوق خود)، مهم است که مطمئن شوید همه مواد غذایی ما در معرض دید قرار دارند. سازمان استراتژیک نه تنها آنچه را که داریم به ما یادآوری می‌کند، بلکه در درازمدت تعمیر و نگهداری را - از نظر کنترل بو و پاک‌سازی - آسان‌تر می‌کند.

یخچال‌های فریجیدر منتخب دارای سبدهای فریزر با تقسیم‌کننده‌ها و فضای داخلی قابل تنظیم هستند تا بیش از 100 روش را برای سازماندهی دستگاه شما در خود جای دهند.

6. کنترل خودکار دما
حتی یک هفته بعد از خرید، هیچ چیز به اندازه توت های فاسد و گیاهان پژمرده ناامید کننده نیست. برای پایان دادن به ناامیدی، بسیاری از یخچال‌ها با کنترل‌های دمایی از پیش تعیین‌شده مهندسی شده‌اند که به طور خودکار دما و رطوبت را متعادل می‌کنند و به طور موثر حدس‌ها را از انبار مواد غذایی حذف می‌کنند.

یخچال‌های سری 800 بوش با میزبانی از بهترین سیستم تازگی در کلاس خود، VitaFreshPro™ و FreshProtect™ ثبت شده را در کشوهای ترد برای کالیبره کردن محیط بهینه و رسیدن آهسته، فیلتر AirFresh™ که بدترین بوهای غذا را جذب می‌کند و MultiAirFlow™ ارائه می‌کنند. ویژگی یخچال که به طور یکنواخت هوای خنک خنک را برای حفظ دمای ثابت به گردش در می آورد.

7. یخ‌ساز تخصصی
راز آشکار است. هک ما برای بالا بردن کوکتل های مورد علاقه و نوشیدنی های غیر الکلی به طور یکسان یخ مخصوص است. بله، صرف نظر از مصرف یک ویسکی، کوکتل میوه ای یا لیموناد، یخ مخصوص سرگرمی های سطح بعدی را فراهم می کند.

با ذوب آهسته یخ گرد، به لطف یخ سازهای دوگانه یخچال های منتخب LG و LG Studio French Door که به طور خودکار یخ مکعبی و خرد شده را نیز پخش می کنند، می توانید مدت بیشتری از نوشیدنی های خنک لذت ببرید.

دست یک زن، یخ های گرد با ذوب آهسته ال جی را در فنجان شیشه ای قرار می دهد

اجازه دهید ما به شما کمک کنیم
امیدواریم لیست ویژگی‌های یخچال ما به شما انگیزه دهد که نوآوری را دنبال کنید. چه با ما تماس بگیرید یا از فروشگاه دیدن کنید، کارکنان دوستانه کارشناسان ما همیشه خوشحال هستند که به شما کمک کنند. فراموش نکنید که منتخب یخچال های ما را در کاتالوگ اسپنسر ما مرور کنید. در سال 2021، اجازه دهید شادی را به تاخیر نیندازیم - امروز آشپزخانه رویاهای خود را بسازید!

پست های مرتبط
چگونه یک یخچال هوشمند می تواند از از دست دادن خنکی شما جلوگیری کند
لوازم آشپزخانه هوشمند و جفت لباسشویی: درک ارزش یک خانه متصل
مقایسه یخچال فریجیدر و ویرپول درب فرانسوی
مقایسه: یخچال ساید بای ساید ویرپول
بهترین یخچال فریزرهای زیر 1000 دلار
برای صرفه جویی ثبت نام کنید

تلویزیون و لوازم خانگی اسپنسر
  یک مکان پیدا کنید
خریدار
خریدار
لوازم خانگی
تشک
الکترونیک
تصفیه آب
برندها
مرکز طراحی لوکس
خدمات حرفه ای
تبلیغات
وبلاگ ها
درباره ما
خدمات حمل ونقل
مشاغل
سیاست های بازگشت و فروشگاه
حق چاپ Spencer's TV & Appliance 2023

شرایط و ضوابط
سیاست حفظ حریم خصوصی
دسترسی
در حالی که تمام تلاش ها برای اطمینان از صحیح و جاری بودن اطلاعات این وب سایت انجام می شود، ما مسئولیتی در قبال خطاها و/یا حذفیات نداریم. ممکن است مواردی وجود داشته باشد که اطلاعات موجود در وب سایت یا کاتالوگ ما حاوی اشتباهات نگارشی، نادرستی یا حذفیاتی باشد که ممکن است مربوط به قیمت و در دسترس بودن محصول باشد. ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که هر گونه اشکال را تصحیح و/یا به روز کنیم


پوند پایین ترین قیمت (در انبار)
تست s

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 103 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 18:46

نمایندگی تعمیرات یخچال سایوان در تهران و کرج

هموارهای داخل محفظه

سوئیچ را به حالت بسته بلغزانید تا هوا و رطوبت داخل آن قفل شود و میوه ها و سبزیجاتی که رطوبت دوست دارند - مانند کاهو، هویج، بروکلی و لوبیا - را برای مدت طولانی تری تازه نگه دارید.

آلارم درجه حرارت بالا و باز شدن در
اگر دمای فریزر شروع به افزایش کند، یک زنگ هشدار دمای بالا به صدا در می‌آید که امیدواریم قبل از اینکه مجبور شوید محتویات فریزر خود را دور بریزید، مشکل را برطرف کنید.

و اگر به طور تصادفی درب یخچال یا فریزر را باز بگذارید، یک زنگ هشدار باز شدن در به شما یادآوری می کند که آن را ببندید. برخی از مدل ها این ها را هم برای یخچال و هم برای فریزر دارند، در حالی که برخی از آنها فقط برای یک محفظه هشدار دارند. برخی دیگر دارای چراغ های هشدار بر روی کنترل پنل هستند.

ویژگی های یخچال فریزر با مشخصات بالا
یخچال پر از غذا
یخچال فریزرهای درجه یک دارای بسیاری از ویژگی های ذکر شده در بالا، به علاوه چند ویژگی اضافی هستند.

ترموستات دوقلو
اینها به شما این امکان را می دهند که دمای یخچال و فریزر را به صورت جداگانه تنظیم کنید تا دمای مناسبی برای غذای سرد و منجمد خود ایجاد کنید. با ترموستات های تکی، این خطر وجود دارد که وقتی دمای مناسب یخچال (3 تا 5 درجه سانتی گراد) را تنظیم می کنید، فریزر ممکن است خیلی گرم یا خیلی سرد باشد.

نمایشگر دیجیتال
اینها نمایشگرهای LED روی درب یخچال فریزر هستند که عالی به نظر می رسند. آنها به شما اجازه می دهند دما را تنظیم کنید و تمام عملکردهای یخچال فریزر را با لمس یک دکمه و در یک مکان کنترل کنید.

محفظه خنک کننده
این یک محفظه اختصاصی است که می تواند بین -2 تا 3 درجه سانتیگراد تنظیم شود. سرد نگه داشتن گوشت و ماهی خام در دمای 0 درجه سانتی گراد می تواند از رشد باکتری های مضر جلوگیری کرده و به حفظ طراوت آن برای مدت طولانی تری کمک کند.

دستگاه پخش آب و یخ
اینها آب خنک و فیلتر شده و یخ فوری را به شما می دهند - چه خرد شده یا مکعبی - و معمولاً در مدل های بزرگتر یا یخچال فریزرهای آمریکایی یافت می شوند.

بیشتر آنها باید به منبع آب اصلی متصل شوند. این روی جایی که می توانید آنها را در آشپزخانه خود قرار دهید تأثیر می گذارد و نصب آنها را گران می کند. فیلترها هر شش تا 12 ماه یکبار با هزینه 20 تا بیش از 90 پوند، بسته به برند، نیاز به تعویض دارند.

برخی از مدل ها کوزه های آب قابل جابجایی دارند که از شیر آب پر می کنید. این بدان معنی است که می توانید آنها را در هر جایی از آشپزخانه خود قرار دهید، اما قبل از اینکه نیاز به پر کردن پارچ داشته باشید، فقط دو تا سه لیتر آب دریافت خواهید کرد.

محفظه یخ
اینها کشوهای مخصوص یخ در فریزر هستند. محفظه قابل جابجایی را با آب پر می کنید. سپس وقتی یخ آماده شد، صفحه را بچرخانید تا آن را از سینی رها کنید، و کوبیدن سینی‌های یخ را به میز کار آشپزخانه تبدیل کنید تا مکعب‌های سرسخت آزاد شوند.

ویژگی های هوشمند
در حالی که در حال حاضر یخچال فریزرهای زیادی با ویژگی های هوشمند را در فروشگاه ها نخواهید دید، ما شاهد ورود بیشتر یخچال فریزرها به بازار هستیم، به خصوص در مدل های درجه یک و انتظار می رود این میزان افزایش یابد. فقط 18 یخچال فریزر که ما آزمایش کرده ایم دارای ویژگی های هوشمند هستند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 96 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 18:45

نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق در تهران و کرج

سینی های انجماد
اینها برای نگهداری سینی های یخ صاف یا برای انجماد سریع میوه های نرم - مانند تمشک - ایده آل هستند تا به آنها کمک کند شکل و بافت خود را هنگام یخ زدایی حفظ کنند. پس از انجماد جامد، می توان آنها را در کیسه قرار داد و در محفظه اصلی نگهداری کرد.

غلطک یا چرخ
اگر مثلاً بخواهید پشت یخچال فریزر را تمیز کنید، اینها جابه‌جایی آسان‌تر می‌کنند.

رنگ و پرداخت
یخچال فریزرهای امروزی در طیف وسیعی از رنگ ها و تزئینات موجود هستند، بنابراین می توانید سبکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با آشپزخانه شما باشد. سفید تقریباً همیشه ارزان ترین رنگ است. با این حال، برای تهیه یک نسخه نقره ای یا مشکی، نباید بیش از حد هزینه کنید.

روکش های فولادی ضد زنگ یا برس خورده، کروم برس خورده و آلومینیوم شیک به نظر می رسند و هزینه کمی بیشتر خواهند داشت. به خاطر داشته باشید که روکش‌های فلزی برای اثر انگشت مناسب نیستند و ممکن است متوجه شوید که برای حفظ ظاهری خوب باید آن را مرتباً جلا دهید.

نگاهی به بررسی یخچال فریزر Smeg ما برای گزینه های رنگارنگ یخچال فریزر بیندازید.

قفسه های بطری
اینها بین قفسه‌های یخچال آویزان شده‌اند و مکانی برای قرار دادن بطری‌ها با خیال راحت ارائه می‌دهند. قفسه های بطری جلوی چرخیدن بطری ها در قفسه ها یا اشغال فضای ذخیره سازی ممتاز در قفسه را می گیرند.

اکثر قفسه ها قابل جابجایی هستند، بنابراین اگر ترجیح می دهید همه بطری های خود را در قفسه های درب نگه دارید، می توانید آنها را بیرون بیاورید.

قفسه های نیمه عرض یا تقسیم شده
قفسه های نیم عرض یا قفسه هایی که می توانند روی خودشان جمع شوند به شما این امکان را می دهند که بطری های بلند را در قفسه زیر قرار دهید. اگر دوست دارید شیر را در قسمت اصلی یخچال نگهداری کنید، جایی که وقتی در را باز می کنید در معرض هوای گرم قرار نگیرد، می توانند مفید باشند.

کابینت چیلر
اینها کشوهای اضافی در یخچال اصلی هستند و مکانی عالی برای سرد نگه داشتن گوشت و ماهی و محافظت در برابر هوای گرم هنگام باز شدن در هستند. آنها همچنین به جلوگیری از بوی گوشت و ماهی کمک می کنند.

کابینت های چیلر ویژگی های ذخیره سازی مفیدی هستند، اما برای خنک نگه داشتن غذا به چرخه خنک کننده عمومی یخچال وابسته هستند. برخی از یخچال‌های با مشخصات بالا دارای محفظه‌های خنک‌کننده هستند که دمای آن‌ها کنترل می‌شود تا غذا را بین -2 تا 3 درجه سانتی‌گراد خنک نگه دارد، مهم نیست دمای بقیه یخچال چقدر باشد.

قفسه درب سرپوشیده
اینها برای محافظت از کره و محصولات لبنی از هوای گرم هنگام باز شدن درب ایده آل هستند.

کشوی ترد سالاد با رطوبت کنترل شده
برخی از کشوهای ترد سالاد دارای یک کلید کشویی هستند که به شما امکان می دهد رطوبت را کنترل کنید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 74 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 18:45

نمایندگی تعمیرات یخچال دیپوینت در تهران و کرج

به سرعت دما را افزایش می دهد و به آن کمک می کند تا برای مدت طولانی تری شاداب بماند و مواد مغذی را در داخل نگه دارد. هنگامی که مقدار زیادی غذای تازه را به یکباره در یخچال خود قرار می دهید، آن را روشن می کنید - به عنوان مثال، بعد از اینکه به تازگی یک خواربار فروشی بزرگ را انجام داده اید.

عملکرد انجماد سریع به همان روشی عمل می کند که مواد غذایی تازه را سریع منجمد می کند. این بدان معناست که وقتی یخ زدایی می شود، غذا تازه تر خواهد بود و مواد مغذی بیشتری را حفظ می کند. انجماد سریع همچنین از تغییر بیش از حد بافت برخی از مواد غذایی – به عنوان مثال نان – جلوگیری می کند.

اگر یخچال فریزر شما کلید انجماد سریع ندارد، می توانید برای افزایش قدرت انجماد، ترموستات را روشن کنید. اما به یاد داشته باشید که دوباره آن را رد کنید، در غیر این صورت انرژی را هدر خواهید داد و هزینه راه اندازی دستگاه خود را بالا می برید.

حالت تعطیلات
اگر زیاد می روید، حالت تعطیلات (یا تعطیلات) باید به کاهش هزینه های جاری کمک کند. این تنظیم به گونه‌ای طراحی شده است که یخچال را در حالت گرم‌تر و کارآمدتر قرار می‌دهد، با این فرض که بعید است در زمانی که بیش از چند روز در یخچال هستید، مواد غذایی تازه، مانند گوشت یا سبزیجات، در یخچال داشته باشید. هنگامی که حالت تعطیلات فعال است، مواد غذایی در فریزر باید به طور ایمن منجمد باقی بمانند.

بهترین یخچال فریزرهای کم مصرف را دریابید.

فن یخچال
برخی از مدل ها دارای یک فن در داخل یخچال هستند تا هوای سرد را در یخچال به گردش درآورد. این به ایجاد دمای یکنواخت در قفسه ها کمک می کند، به این معنی که غذا در نقاط گرم یا لکه های یخی کمتر فاسد می شود.

کنترل پنل الکترونیکی
اینها دارای دکمه ها و سوئیچ ها برای همه عملکردها در یک مکان با دسترسی آسان هستند. اکثر پانل های کنترل در بالای یخچال فریزر – چه در داخل و چه در خارج – قرار دارند.

برخی از آنها دارای کنترل های الکترونیکی ترموستات هستند که به شما امکان می دهد با لمس یک دکمه دما را افزایش یا کاهش دهید. سایرین دارای چراغ‌هایی هستند که به شما اطلاع می‌دهند کدام ویژگی‌ها روشن هستند – بنابراین می‌دانید که مثلاً در حالت انجماد سریع است یا خیر – و چراغ‌های هشداردهنده برای اطلاع از اینکه در را باز گذاشته‌اید یا دمای فریزر در حال افزایش است، به شما اطلاع می‌دهند. (به «دماهای بالا و هشدارهای باز شدن درب»، در زیر مراجعه کنید).

قفسه های درب قابل تنظیم
اینها به شما امکان می دهند از فضای ذخیره سازی درب برای نگهداری بطری ها، شیشه ها و کارتن ها نهایت استفاده را ببرید.

به عنوان مثال، می توانید قفسه پایینی را پایین بیاورید تا فضای کافی برای بطری های بلند شراب یا نوشابه ایجاد کنید، یا یک قفسه میانی را پایین بیاورید تا فضای کافی برای کارتن های آب میوه و شیشه های مایونز وجود داشته باشد.

جداکننده قفسه درب
قفسه پایینی در باید به اندازه ای عمیق باشد که به راحتی در یک بطری شیر چهار پیمانه ای قرار گیرد، اما این امر می تواند هر زمان که در را باز و بسته می کنید، بطری های شیشه ای باریک تر را به صدا درآورد. جداکننده قفسه در کشویی بطری ها را به سرعت نگه می دارد. دستگیره های بطری لاستیکی یا "انگشت ها" به همین ترتیب کار می کنند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 67 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 18:44

نمایندگی تعمیرات یخچال جی پلاس در تهران و کرج

ترموستات آنالوگ یا دستی
اکثر مدل ها دارای یک ترموستات دستی برای تنظیم دما در یخچال و فریزر هستند. این در واقع یک شماره گیری با اعداد 0-5 روی آن است. شماره گیری به جای دمای درجه سانتی گراد به سطوح توان مربوط می شود. برای کاهش دمای یخچال فریزر، ترموستات را روشن کنید تا قدرت آن افزایش یابد و سردتر شود. اگر یخچال شما خیلی سرد است، صفحه را پایین بیاورید.

بیشتر دستورالعمل‌های دستورالعمل یخچال فریزر دارای یک تنظیم توصیه‌شده برای ترموستات هستند، اما آزمایش‌های ما نشان می‌دهد که رعایت این موارد اغلب منجر به دمای ایده‌آل برای نگهداری مواد غذایی سرد یا منجمد نمی‌شود. غذای شما می تواند گرمتر از آنچه باید باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم دمای هر دو محفظه را با یک دماسنج جداگانه یخچال/فریزر بررسی کنید تا مطمئن باشید.

کنترل پنل پایه
یک کنترل پنل می تواند راه اندازی یخچال فریزر شما را آسان تر کند، اگرچه این یک ویژگی ضروری نیست. کنترل پنل‌های پایه دارای مجموعه‌ای از دکمه‌ها و چراغ‌های عملیاتی ساده هستند، مانند کلید روشن/خاموش و چراغ روشن.

کشوهای فریزر شفاف
به جای کشوهای مات، به دنبال کشوهای پلاستیکی شفاف فریزر بروید تا بتوانید در یک نگاه ببینید چه چیزی در فریزر خود دارید. این بدان معناست که شما نیازی به باز نگه داشتن درب برای مدت زمان بیشتری نخواهید داشت که ممکن است هزینه های انرژی شما را بالا ببرد.

کشوی ترد سالاد
این ویژگی برای کمک به نگه داشتن میوه و سبزیجات شما در بهترین حالت طراحی شده است، به این معنی که ماندگاری بیشتری خواهد داشت. مدل‌های اصلی می‌توانند یک یا دو کشوی ترد سالاد برای نگهداری میوه و سبزیجات داشته باشند. دو کشو به شما امکان می دهد برگ های سالاد لطیف و سبزیجات حجیم را جداگانه ذخیره کنید.

با بررسی بررسی های یخچال فریزر ما شروع کنید تا ببینید کدام مدل ها در تست های ما عملکرد خوبی داشتند.

ویژگی های مفید یخچال فریزر
کنترل های یخچال فریزر
یخچال فریزرهای میان رده معمولاً یک یا چند مورد از ویژگی های ذکر شده در زیر را دارند. برخی از اینها باعث افزایش سرما و انجماد می شوند، در حالی که برخی دیگر می توانند واقعاً مفید باشند - بدون اینکه هزینه زیادی به قیمت اضافه کنند.

فریزر بدون یخ
اگر فقط به یک ویژگی توجه دارید، آن را به یک فریزر بدون یخ تبدیل کنید. اینها برای جلوگیری از تجمع یخ در محفظه فریزر طراحی شده اند، به این معنی که شما هرگز با کار کثیف یا وقت گیر یخ زدایی آن مواجه نخواهید شد.

در نظرسنجی بیش از 1000 کدام؟ اعضا، 97 درصد باورنکردنی این ویژگی را مفید ارزیابی کردند. قیمت‌ها نیز بسیار پایین‌تر از گذشته است و یخچال فریزرهای بدون برفک از حدود 200 پوند شروع می‌شود.

عملکردهای خنک کننده سریع و انجماد سریع
یک سوئیچ خنک کننده سریع قدرت خنک کنندگی را برای خنک کردن غذای تازه و ایمن می دهد

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی...
ما را در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Maysam maysam2 بازدید : 67 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 18:43